خدمات پرستاری در منزل جنوب تهران

استفاده از خدمات مراقبتی و درمانی در منزل در سالهای اخیر محبوبیت زیادی یافته است و عده ی بسیاری بخصوص در شهرهای بزرگ مانند تهران تمایل به استفاده از این خدمات دارند.

مرکز خدمات بالینی در منزل سها انواع خدمات شامل تزریقات، سرم تراپی، پانسمان، پرستار و مراقب سالمند، مربی و پرستار کودک، پرستار خصوصی بیمار و… را به شهروندان جنوب تهران ارائه می دهد.

خدمات پرستاری در منزل جنوب تهران

از خانه خارج نشوید!

و از خدمات درمانی مراقبتی سها در منزل خود بهره مند شوید

مرکز خدمات پرستاری در جنوب تهران

مرکز خدمات پرستاری در جنوب تهران

سها سنتر به عنوان مرکز خدمات پرستاری و درمانی افتخار خدمت رسانی به ساکنان جنوب تهران را در تمام مناطق دارد. خدمات پرستاری در منزل نازی آباد، پرستاری در منزل شوش و مولوی، پرستاری در منزل شهر ری، پرستاری در منزل اطراف بازار تهران، پرستاری در منزل جوادیه، پرستاری در منزل نواب، خزانه، تختی و تمام مناطق جنوب تهران از جمله مسئولیت های سها سنتر در جهت کمک به به افراد است.

در ادامه این صفحه دلایل استفاده از خدمات درمانی و مراقبتی در منزل، اطلاع کامل از انواع خدمات، چگونگی استفاده و هزینه آنها آمده است.

و برای استفاده از خدمات میتوانید با شماره های مندرج در صفحه تماس بگیرید، یا فرم های خدمات را پر کنید تا سها در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیرد.

تعرفه خدمات پرستاری در منزل جنوب تهران (1403)

در جداول زیر می توانید قیمت انواع خدمات پرستاری در منزل مجموعه سها سنتر را مشاهده کنید. با توجه به گرانی هزینه ها به خصوص در سالهای اخیر تلاش سها سنتر همواره بر این بوده است تا با حداقل نگه داشتن قیمت ها بتواند به افراد بیشتری خدمت رسانی کند و فرهنگ استفاده از خدمات در منزل را در جامعه ایران جا بیاندازد.

تعرفه اقدامات پرستاری در منزل جنوب تهران

نام خدمت
تعرفه (تومان)
سرم تراپی بدون اقامت پرستار
300,000
هر تزریق داخل سرم (غیر از آنتی بیوتیک)
30,000
هر تزریق آنتی بیوتیک داخل سرم (با نیم ساعت ماندگاری پرستار)
100,000
تزریق عضلانی یک تزریق
250,000
هر تزریق عضلانی اضافه
70,000
تعبیه سوند
300,000
تعبیه NG (لوله گاواژ)
400,000
پانسمان (قیمت پایه)
300,000
کشیدن بخیه (قیمت پایه)
250,000
کنترل فشار خون
200,000
انما
500,000
درمان زخم بستر (قیمت پایه)
350,000
  • کلیه خدمات پرستاری توسط نیروهای مجرب و تعلیم دیده سها صورت میگیرد.
  • در صورت درخواست چند خدمت همزمان، خدمت دوم مشمول تخفیف می گردد.
  • هزینه مواد مصرفی در مواردی مثل پانسمان و سونداژ و… به صورت جداگانه اخذ می­گردد.
  • در موارد درخواست اورژانسی و شبانه، به تعرفه­‌های فوق 20% اضافه می شود.
  • در موارد متفرقه جهت اطلاع از تعرفه، با کارشناسان ما تماس بگیرید.
مرکز خدمات مراقبی در منزل سها

به صورت شبانه روزی

برای استفاده از خدمات سها میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا ما در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

چه افرادی نیاز دارند تا از خدمات پرستاری در منزل در جنوب تهران استفاده کنند؟

هر کسی بنا به دلایلی ممکن است نیاز داشته باشد از خدمات درمانی و مراقبتی در منزل استفاده کند. بسیاری از افراد خود نیاز به این خدمات دارند و بسیاری از افراد برای نزدیکانشان میخواهند از این خدمات استفاده کنند. دلایلی مانند:

دشوار بودن حرکت برای فرد به دلیل بیماری

دوران ضعف و نقاهت پس از عمل جراحی

کهولت سن و سختی فعالیت فیزیکی

ترجیح محیط امن و آرام خانه به بیمارستان

مشغله افراد برای رسیدگی به اطرافیان و نزدیکان

لزوم قرنطینه و خارج نشدن از منزل برای بیماران

نیاز به خدمات در شب و روزهای تعطیل

منتظر نماندن در مراکز درمانی

نیاز به مراقبت و پرستاری طولانی مدت

دلایل زیادی باعث می شود تا افراد بخواهند از این خدمات در منزل خود استفاده کنند و دلایل بالا تنها چند نمونه بود. افرادی که برای راه رفتن دچار محدودیت اند و از عصا، واکر ویا ویلچر استفاده می کنند می دانند که جا به جا شدن به خصوص در شهر شلوغی مثل تهران چقدر سخت است، افراد مسن زیادی هستند که خروج از منزل برایشان بسیار دشوار است و ترجیح می دهند در خانه خودشان بمانند، پدر و مادرهایی که میخواهند کودکشان در محیط امن منزل بماند و…. همه این موارد باعث رو آوردن افراد به این خدمات می شود.

مزایای استفاده از خدمات پرستاری در منزل چیست؟

راحتی پرستاری در منزل

راحت ترین شکل ممکن

دیگر نیازی نیست فرد از خانه خودش خارج شود و در محیط راحت و امن منزل شخصی میتواند از تمام خدمات بهره ببرد. کودکان، سالمندان و بیماران میتوانند به راحتی از تمام خدمات استفاده کنند بدون اینکه سختی مراجعه به مراکز را داشته باشند.

پرستاری در منزل شبانه روزی

همیشه در دسترس بودن

مراجعه به مراکز درمانی در هر موقعی امکان پذیر یا حداقل راحت نیست. گاهی پیش می آید افراد در زمانی به اقدامات پرستاری نیاز پیدا می کنند که پیدا کردن یک مرکز شبانه روزی نزدیک یا رسیدن به آن دشوار است. اما مراکز در منزل شبانه روزی و 7 روز هفته اند.

پرستاری در منزل کرونا

کمک به جلوگیری کرونا

با استفاده بیشتر افراد از خدمات پرستاری در منزل کمک بیشتری به جلوگیری از کرونا می شود. اینگونه افراد بیمار در قرنطینه می مانند و افراد سالم نیاز نیست به مراکز درمانی مراجعه کنند در نتیجه احتمال ابتلا کاهش می یابد.

پرستاری در منزل در دوران کرونا

قبل ز آمدن کرونا خدمات درمانی و بالینی در منزل خیلی شناخته شده نبود و به غیر از عده محدودی از آن استفاده نمی کردند. اما با آمدن کرونا نیاز استفاده از این خدمات احساس شد و افراد زیادی به آن رو آوردند. در نتیجه به سرعت مراکز خدمات درمانی در منزل گسترش یافتند و وزارت بهداشت نیز از آنها حمایت کرد. دلایل اصلی که استفاده از خدمات این مراکز در دوران کرونا مفید است:

1. اولین مسئله نبود فضا و امکانات کافی در بیمارستان ها و مراکز درمانی برای رسیدگی به بیماران کرونایی بود. با اوج گیری این ویروس عده زیادی به بیمارستان ها مراجعه کردند و در نتیجه فضای آنها پر شد و بسیاری از افراد نتوانستند به خوبی تحت درمان قرار بگیرند. در این شرایط اگر بیمارانی که اوضاع وخیمی ندارند در منزل خود تحت مداوا قرار بگیرند در بیمارستان ها فضای بیشتری در اختیار بیماران با وضعیت وخیم تر قرار میگیرد. 

2. افراد مبتلا به کرونا باید به مدت دو هفته خود را قرنطینه کنند. ماندن در بیمارستان هم هزینه بالایی دارد هم در دوران پیک کرونا فضای بیمارستان را اشغال می کند. اما هنگام قرنطینه در منزل ممکن است افراد به اقدامات پرستاری نیاز داشته باشند. در این صورت پرستاری که با رعایت اصول بهداشتی به منزل بیمار برود و به او کمک کند بهترین گزینه است.

3. بسیاری از افراد به دلایلی غیر از کرونا به خدمات پزشکی و درمانی نیاز دارند. هنگامی که این افراد به بیمارستان ها مراجعه میکنند احتمال ابتلایشان به کرونا زیاد می شود و به این ترتیب کرونا دائما گسترش میابد. در نتیجه ماندن این افراد در منزل شخصی و استفاده از خدمات میتواند جلوی ابتلای خود این افراد و دیگران به کرونا را بگیرد.

دلایل بالا اصلی ترین دلایلی است که باعث شد در مدت کوتاهی استفاده از خدمات مراقبتی و درمانی در منزل افزایش یابد.

پرستار خانم در منزل

امکان اعزام پرستار خانم و آقا

برای راحتی هر چه بیشتر و احساس آرامش افراد سها سنتر همواره هم پرستار آقا و هم پرستار خانم آماده اعزام دارد، تنها کافی است نیاز خود را به یکی از این دو مورد اعلام کنید.

پرستار آقا در منزل

تماس شبانه روزی با مرکز سها سنتر:

خدمات پرستاری در منزل ارائه شده از سوی مرکز سها سنتر

به طور کلی منظور از خدمات پرستاری در منزل دو بخش اقدامات پرستاری مانند تزریقات و پانسمان، و خدمات مراقبتی مانند مراقبت از سالمند و کودک و بیمار است. در ادامه به بررسی کامل این دو مورد می پردازیم.

اقدامات پرستاری در منزل جنوب تهران

اقدامات پرستاری در منزل جنوب تهران

افراد در شرایطی به یک سری اقدامات نیاز پیدا میکنند که انجام آنها برای سلامتی حیاتی است ولی تنها یک فرد متخصص قادر به انجام آن کار است. نیاز به این اقدامات میتواند مقطعی باشد مانند درگیری کوتاه مدت با یک بیماری یا دوران نقاهت پس از عمل جراحی، یا میتواند دائمی باشد مانند ابتلای فرد به یک بیماری دائمی. 

برای اقدامات پرستاری بیمار یا خانواده او درخواست حضور پرستار در منزل را می دهند و پرستار با وسایل و تجهیزات مورد نیاز در منزل فرد حاضر شده و با توجه به نیاز به فرد بیمار کمک می کند. به طور معمول این اقدامات مدت زمان زیادی طول نمی کشند و پرستار پس از انجام کارش منزل فرد را ترک می کند. به طور کلی اقداماتی که هنگام بستری شدن در بیمارستان پرستار برای بیمار انجام می دهد در منزل نیز تا حد زیادی قابل انجام است. این اقدامات به طور کلی بعد از ویزیت شدن توسط پزشک در منزل یا مراکز درمانی و بنا به تجویز او باید انجام شود.

تزریقات در منزل در جنوب تهران

یکی از اصلی ترین نیاز های افراد برای اقدامات پرستاری در منزل بحث تزریقات است. به دلیل حساسیت بحث تزریقات این عمل حتما باید توسط افراد ماهر و دارای تخصص انجام شود؛ زیرا اگر تزریق به خوبی و درستی انجام نشود عوارضی مانند درد، عفونت یا خونریزی را میتواند باعث شود. تزریق عضلانی یا تزریق آمپول در منزل بیشترین تزریقی است که انجام می شود اما افراد به تزریقات دیگری مانند تزریقات زیرجلدی نیز نیاز پیدا می کنند. برای تزریقات در جنوب تهران، تزریقات در نازی آباد، تزریقات در نواب، تزریقات در شهر ری و تمام مناطق جنوب با سها در ارتباط باشید.

سرم تراپی در منزل در جنوب تهران

یکی از انواع تزریقات است. سرم تراپی یا تزریق وریدی نوعی از تزریق است که دارو یا ماده مستقیم به داخل رگ بیمار تزریق می شود تا به وسیله خون به سرعت در تمام بدن پخش شود. به این روش میتوان حجم زیادی را وارد بدن بیمار کرد در نتیجه بسیار مفید است به خصوص در مواقعی که بیمار ضعیف شده و نیاز به بازسازی خود دارد.

پانسمان در منزل در جنوب تهران

یکی از اصلی ترین کارهایی که هنگام ایجاد زخم در بدن باید انجام شود پانسمان آن است. پانسمان باعث می شود تا از پیشروری زخم جلوگیری شود، کمک می کند تا مواد خارجی وارد بدن نشوند و در نهایت کمک می کند تا زخم در مدت کوتاه تری خوب شود.

کشیدن بخیه در منزل در جنوب تهران

برای بهبود زخم های عمیق و به خصوص در عمل های جراحی از بخیه زیاد استفاده می شود، و این بخیه بعد از مدتی باید کشیده شود. فرد پس از مدتی باید برای کشیدن نخ بخیه به مراکز مراجعه کند اما میتواند با استفاده از خدمات پرستاری در منزل سها این کار را در منزل شخص یخود انجام دهد.

موارد بالا تنها چند نمونه از اقداماتی است که پرستاران در آنها میتوانند به بیماران در منزل شخصی خود کمک کنند. موارد دیگری مانند وصل کردن و تعویض سوند، تعبیه لوله معده و مواردی مانند این به راحتی در منزل امکان پذیرند و میتوانید آنها را از سها بخواهید. به راحتی فرم زیر را پر کنید، درخواست خود را بگویید و سها در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهد گرفت.

شماره های تماس برای خدمات در جنوب تهران:

خدمات مراقبتی در منزل جنوب تهران

خدمات مراقبتی سها شامل مراقبت، نگه داری و پرستاری از از سالمندان، کودکان و بیماران می شود. افرادی که خود یا نزدیکانشان نیاز به مراقبت داشته باشند با استفاده از این خدمات میتونند اقدام به استخدام پرستار مورد نیاز خود کنند. پرستار بسته به نیاز میتواند به صورت ساعتی، روزانه یا شبانه روزی در منزل حضور یابد و وظایف خود را انجام دهد. 

پرستار سالمند در منزل جنوب تهران

پرستار سالمند در منزل جنوب تهران

سالمندان عزیزان ما هستند که با گذر عمر رفته رفته بسیاری از توانایی های خود را از دست می دهند. متاسفانه بسیاری از آنها به دلایلی مانند بیماری به قدری ضعیف می شوند که در انجام دادن کارهای شخصی خود نیز دچار مشکل می شوند. 

بسیاری از افراد خود تصمیم میگیرند تا از سالمندشان مراقبت کنند؛ اما این امکان برای همه میسر نیست. دلایلی مانند سختی این کار، نداشتن وقت کافی و مشغله زیاد و مانند این باعث می شوند تا هر کسی نتواند خود از سالمند نزدیک به خود مراقبت کند. در چنین شرایطی استفاده از پرستار سالمند در منزل بسیار مناسب است. پرستار می تواند در زمان نیاز در منزل سالمند حاضر شود و به او در کارهایش کمک کند، به او رسیدگی کند، به معاشرت با او بپردازد، او را به بیرون از منزل ببرد و کارهای منزل را انجام دهد.

سالمندان نیاز به توجه دارند و یک پرستار حرفه ای سالمند میداند تا چگونه با ایشان رفتار کند تا هم حال روحی و هم جسمی آنها بهتر شود.

پرستار کودک در منزل جنوب تهران

پرستار کودک در منزل جنوب تهران

دلایل مختلفی برای استخدام پرستار برای کودک وجود دارد. مهم ترین دلیل این است که هر دو پدر و مادر شاغل هستند و در ساعاتی که سرکار هستند کسی نیست تا از کودکشان مراقبت کند. یک دلیل دیگر این است که پدر یا مادر به هر دلیلی تنهاست و به کمک احتیاج دارد. یا پدر و مادر کودک اولشان است و هنوز تجربه کافی در برخورد با نوزاد و کودک ندارند و از یک فرد حرفه ای که خود مادر نیز بوده است میخواهند به آنها آموزش دهد. یا اصلا پدر و مادر زمانهای خاصی نمیتوانند خود از کودکشان مراقبت کنند و برای ساعاتی نیاز به پرستار بچه دارند

دلایل زیادی برای استخدام پرستار وجود دارد. پرستار کودک با توجه به اینکه کارش این است می داند که با کودکان چگونه باید رفتار کند و در نتیجه میتواند تاثیر بسیار مثبتی در تربیت آنها داشته باشد.

پرستار خصوصی در جنوب تهران

پرستار خصوصی در جنوب تهران

بسیاری از بیماران به فردی نیاز دارند که مدتی با ایشان بماند و به آنها رسیدگی کند. دلایل مختلفی مانند بیماری یا نا توانی باعث می شود فرد نیاز به پرستار خصوصی داشته باشد تا در منزل همراه او بماند و به بهبود سلامتی او کمک کند. پرستار خصوصی میتواند به صورت مکرر به بیمار سر بزند یا به صورت شبانه روزی در منزل کنار بیمار بماند.

مراحل استفاده از خدمات سها سنتر

مراحل استفاده از خدمات سها سنتر

1. در ابتدا شما باید بدانید به چه خدمتی نیاز دارید. اگر دقیق نمی دانید میتوانید با سها تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن استفاده کنید.

2. اگر میدانید به چه خدمتی نیاز دارید میتوانید با پر کردن فرم های موجود در صفحه یا با تماس مستقیم آن را به سها اطلاع دهید.

3. مشاوران سها مورد شما بررسی کرده و فرد مناسب برای شما را به سرعت به سمت منزل شما اعزام می کنند و شما میتوانید از خدمات استفاده کنید.

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و پروانه بهره‌برداری، به شماره ۲۱۱۷۲۷-۳

مجوز وزارت بهداشت مرکز سها
تماس با مرکز خدمات پرستاری از سالمندان

تماس با مرکز درمانی مراقبتی جنوب تهران

برای استفاده از خدمات پرستاری و مراقبتی در جنوب تهران می توانید به راحتی با شماره های زیر تماس بگیرید و از راحتی استفاده از این خدمات لذت ببرید.

اما خدمات سها تنها به جنوب تهران اختصاص ندارد و خدمات پرستاری در شرق تهران، خدمات پرستاری در غرب تهران و خدمات پرستاری در شمال تهران نیز جزو خدمات سها سنتر است. با یک تماس آنچه نیاز دارید را به سها بگویید تا در کوتاه ترین زمان ممکن نیرو به خانه شما اعزام شود.

مزیت‌های مرکز سها

مدیریت تخصصی

نظارت شبانه روزی مسئول فنی

نظارت مستقیم وزارت بهداشت

رویکرد علمی در پرستاری

قیمت مناسب خدمات

پرستار خصوصی در منزل

پاسخگویی شبانه روزی

پشتیبانی آنی پزشکی و پرستاری

مشاوره تلفنی آنی با متخصصین

پرسش های متداول خدمات پرستاری در منزل جنوب تهران

آیا امکان اعزام پرستار برای جنوب تهران وجود دارد؟

مرکز سها سنتر قابلیت اعزام نیروهای خود را به تمام نقاط تهران دارد. محله های نازی آباد، نواب، شوش، مولوی، راه آهن، بازار تهران، جوادیه، یاخچی آباد، شهر ری و تمام مناطق جنوب جزو مناطق تحت پوشش سها هستند.

آیا مراکز خدماتی در منزل مطمئن اند؟

مراکزی که خدمات پرستاری ای مانند تزریقات را انجام می دهند باید حتما پروانه و مجوز رسمی از وزارت بهداشت داشته باشند. برای همین مراکز دارای مجوز مانند سها تحت نظارت وزارت بهداشت هستند و میتوان به انها اعتماد کرد.

هزینه خدمات پرستاری در جنوب تهران چقدر است؟

خدمات پرستاری شامل اقدامات پرستاری ای مانند تزریقات، سرم تراپی و پانسمان می شود و خدمات مراقبتی شامل پرستار کودک، سالمند و بیمار می شود. قیمت تمام این موارد را میتوانید در این صفحه مشاهده کنید.

چقدر طول میکشد تا پرستار به منزل من در جنوب تهران برسد؟

میانگین زمان حضور پرستار در منزل شما پس از تماس با سها در حدود یک ساعت است. این زمان بسته به دوری و یا نزدیکی محل زندگی شما و ساعتی از شبانه روز که به خدمات نیاز دارید متفاوت است.

دیدگاه در سها سنتر

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شش =

‫5/5 ‫(1 نظر)

اقدامات پرستاری

مرحله 1 از 7

پرستار سالمند

مرحله 1 از 7

پرستار کودک

مرحله 1 از 7

بهترین قیمت نیروهای متخصص

حضور در منزل شما در کمتر از

1 ساعت

مرکز درمانی در منزل