فیزیوتراپی در منزل تهران

سها سنتر با توجه به نیاز افراد به فیزوتراپی، اقدام به ارائه آن در منزل افراد کرده است تا همه بتوانند به راحت ترین شکل از فیزیوتراپی در خانه خود بهره مند شوند.

برای حضور فیزیوتراپیست های مجرب و حرفه ای در منزل خود میتوانید در هر موقع از شبانه روز با مرکز سها تماس بگیرید تا ضمن صحبت با مشاوران، از این خدمت برخوردار شوید.

همچنین ببینید: ماساژ درمانی در منزل

فیزیوتراپی در منزل

از خانه خارج نشوید!

و از خدمات درمانی مراقبتی سها در منزل خود بهره مند شوید

قیمت فیزیوتراپی در منزل سال 1403

قیمت و هزینه فیزیوتراپی در منزل بسته به نوع بیماری و مشکل و میزان آن متفاوت است. با توجه به این تفاوت، بهتر است برای اطلاع از قیمت با مرکز سها تماس بگیرید و مشکل و شرایط خود را بگویید تا همکاران قیمت دقیق را به شما اطلاع دهند. 

در قیمت فیزیوتراپی در منزل نوع خدمت مورد نیاز بیمار، دستگاه هایی که برای درمان نیاز می شود، هزینه رفت و آمد متخصص به منزل بیمار و موارد دیگری لحاظ می شود که منجر به هزینه فیزیوتراپی در منزل می شود. با توجه به مزایایی که فیزیوتراپی در منزل دارد مانند صرفه جویی در وقت، عدم نیاز به جا به جایی و راحتی انجام آن در خانه، هزینه آن معقولانه به نظر می رسد و باعث می شود افراد زیادی به سمت آن بیایند. بر روی هزینه های خدمات در مرکز سها نظارت خاصی انجام می شود تا حق کسی ضایع نشود و استفاده کنندگان از خدمات همواره راضی باشند.

برای اطلاع از تعرفه فیزیوتراپی در منزل 1401، قیمت فیزیوتراپی زانو در منزل، قیمت فیزیوتراپی گردن در منزل، قیمت فیزیوتراپی پارکینسون در منزل، قیمت فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل، قیمت فیزیوتراپی بعد از عمل در منزل، قیمت فیزیوتراپی حمله قلبی در منزل، قیمت فیزیوتراپی انسداد ریوی در منزل و یا هر نوع فیزیوتراپی دیگری را دارید، در هر موقع از شبانه روز میتوانید با شماره های سها تماس بگیرید.

نام خدمت
تعرفه (تومان)
فیزیوتراپی در منزل (قیمت پایه)
500,000
مرکز خدمات مراقبی در منزل سها

به صورت شبانه روزی

برای استفاده از خدمات سها میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا ما در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

فیزیوتراپی در خانه

فیزیوتراپی چیست و دلیل انجام آن

فیزیوتراپی یک دانش مدرن است که تمام تلاشش بهبود عملکرد اعضای بدن انسان و پویا کردن آنها است. در فیزیوتراپی از روش های مختلفی مانند جریان الکتریسته و یا انجام تمرینات ورزشی بهره میگیرند تا عضو دارای مشکل را تحریک کرده تا به عملکرد صحیح بازگردد. در یک تعریف جامع میتوان فیزیوتراپی را این گونه بیان کرد:

“شیوه‌ای از درمان بیماری‌ها و اختلالات عصبی-ماهیچه‌ای-اسکلتی با استفاده از تجهیزات مکانیکی، جریان‌های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر است.”

در موارد مختلف زیادی مانند درد در قسمت های مختلف بدن، شکستگی، سکته مغزی، آرتروز، در رفتگی مفاصل، اسپاسم‌های عضلانی، انحراف در انحناهای ستون فقرات، ضایعات بافت نرم مثل پیچ‌خوردگی‌ها، پارگی رباط‌ها، منیسک‌ها، فتق دیسک بین مهره‌ای، نرمی کشکک، کشیدگی زردپی‌ها و ماهیچه‌ها، اختلالات مادرزادی مثل دررفتگی مفصل ران، کف پای صاف، پای پرانتزی و ضربدری و… استفاده از فیزوتراپی به بهبود فرد کمک می کند.

کسی که به مشکلاتی که در بالا اشاره شد دچار شده باشد، به خوبی قدر سلامتی را میداند. فیزیوتراپی در اکثر این موارد موثرترین و سریع ترین راه برای به دست آوردن سلامتی است، برای همین انجام دادن آن به شدت توصیه می شود و روز به روز نیز استفاده از فیزوتراپی افزایش می یابد.

فیزیوتراپیست در منزل

فیزیوتراپی در منزل چیست و چه مزایایی دارد؟

در فیزیوتراپی در منزل، به جای این که فرد به مرکز فیزیوتراپی مراجعه کند، فیزیوتراپیست به منزل فرد می رود و عمل فیزیولوژی را انجام می دهد. فیزیوتراپیست تمام وسایل مورد نیاز برای کار را همراه خود به خانه بیمار می برد و بسته به شرایط بیمار و نیاز او، فیزیوتراپی را انجام می دهد. فیزیوتراپی در منزل در اکثر موارد هیچ تفاوتی با مراکز ندارد زیرا تمام آنچه نیاز است به منزل بیمار برده خواهد شد، اما این مزیت را دارد که فرد در منزل خود تحت درمان قرار میگیرد.

امروزه استفاده از فیزیوتراپی در منزل گسترش چشمگیری داشته است و سالمندان و افراد کم توان بسیار از این خدمت استفاده می کنند. همین امر باعث شده تا مراکز خدمات درمانی در منزل فیزیوتراپی را نیز در خدمات خود ارائه دهند. سها سنتر نیز مفتخر است که در این زمینه تجربه موفقی داشته و توانسته خدمات مناسبی ارائه کند.

مزایای فیزیوتراپی در منزل

راحتی خانه

مطمئنا خانه راحت ترین محل برای هر کسی است. هنگامی که فرد در خانه خود تحت فیزیوتراپی قرار میگیرد از آن جهت که در راحت ترین حالت خود است میتواند نتایج سودمندی برای او داشته باشد.

صرفه جویی در وقت

با انجام فیزیوتراپی در خانه دیگر هم زمان رفت و آمد هم گاها زمان انتظار در مرکز درمانی از پروسه فیزیولوژی حذف می شود. پس کل فرایند زمان خیلی کمتری از فرد بیمار میگیرد.

در امان بودن از شلوغی شهر

شهرهای بزرگ مانند تهران همیشه شلوغ اند و مگر در فاصله های خیلی نزدیک، شما مجبورید مدتی را در ترافیک و آلودگی سپری کنید، اما در صورت استفاده از خدمات در منزل از آن در امان خواهید بود.

احساس آرامش و امنیت در خانه

در کنار راحتی، احساس امنیت و آرامش نیز برای بیمار بسیار اهمیت دارد. اگرچه که برخی از مراکز میتوانند این احساس را به مراجعین خود منتقل کنند، اما باز هر کسی در خانه خود احساس امنیت بیشتری دارد.

عدم نیاز به همراهی اعضای خانواده

خیلی اوقات پیش می آید که فرد خود به تنهایی نمیتواند به مرکز فیزیوتراپی مراجعه کند و نیاز دارد تا فردی از اعضای خانواده او را همراهی کند، که در صورتی که در خانه خود باشد این نیاز وجود نخواهد داشت.

بررسی تخصصی فیزیوتراپیست

فیزیوتراپیست با حضور در منزل بیمار هم تمرکز و دقت بیشتری نسبت به او دارد، و هم میتواند شرایط او را بهتر در نظر بگیرد و در کار خود برای درمان بیمار، عملکرد مناسب تری داشته باشد.

پرستار خانم در منزل

امکان اعزام متخصص خانم و آقا

برای راحتی هر چه بیشتر و احساس آرامش افراد سها سنتر هم امکان اعزام نیروی خانم و هم آقا را دارد، تنها کافی است نیاز خود را به یکی از این دو مورد اعلام کنید.

پرستار آقا در منزل

تماس شبانه روزی با مرکز سها سنتر:

چند مورد پر استفاده فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی امروزه پیشرفت بسیاری داشته است و برای درمان و بهبود عملکرد در موارد مختلف زیادی استفاده می شود. فیزیوتراپی در بسیاری مواقع سرعت بهبود را افزایش می بخشد و در موارد بسیاری نیز تنها راه درمان است. هر چند که موارد استفاده از آن بسیار است، در ادامه به چند مورد مهم اشاره خواهیم کرد.

خدمات فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی زانو در منزل

زانو یکی از مهم ترین قسمت های بدن است که راه رفتن و نشست و برخاست ما به آن وابسته است. برای همین باید مشکلات آن را جدی گرفت و در سریع ترین زمان نسبت به بهبود اقدام کرد. استفاده از فیزیوتراپی زانو در مواردی مانند شکستگی، آرتروز، آسیب مینیسک، پاره شدن رباط سلیبی، کندرومالاسی کشکک و موارد دیگر میتواند بسیار به فرد بیمار کمک کند.

فیزیوتراپی گردن در منزل

گردن مهم ترین بخش ستون فقرات است و سلامت آن بر کلیه قسمت های بدن تاثیرگذار است. مشکلات گردن دلایل مختلفی میتواند داشته باشد اما امروزه به دلیل زیاد نشستن و استفاده فراوان از کامپیوتر و موبایل، گردن درد بسیار شایع شده است. فیزیوتراپی گردن به شیوه های مختلف بسته به نوع مشکل انجام می شود تا بهترین نتیجه به دست آید.

فیزیوتراپی دست در منزل

کوچک ترین مشکلی برای دست ها میتواند تا حد بسیار زیادی فعالیت های ما را دچار مشکل کند پس طبیعی است که باید توجه ویژه ای به آن ها داشته باشیم. دلایل مختلف مانند شکستگی، کش آمدن تاندون ها، رگ به رگ شدن و آسیب های مفاصل، در رفتگی و موارد این چنینی باید در کوتاه ترین زمان ممکن بهبود یابند که فیزیوتراپی در این عمل نقش موثری دارد.

فیزیوتراپی تنفسی در منزل

مشکلات تنفسی فعالیت های فرد را دچار مشکل و زندگی او را سخت  میکنند اما به کمک فیزیوتراپی میتوان شرایط را برای بهبودی فرد بیمار فراهم آورد. در مواردی مانند ابتلا به بیماری آسم فیزیوتراپی بسیار مفید است. فیزیوتراپیست با توجه به مشکل بیمار، به او کمک می کند تا راه های تنفسی اش را باز کند و با بیماری مقابله کند. مشورت با متخصص ریه در منزل قبل از انجام فیزیوتراپی برای این موضوع میتواند مفید باشد.

فیزیوتراپی پارکینسون در منزل

بیماری پارکینسون با اختلال سیستم عصبی، در حرکت کردن و تکان خوردن بیمار مشکل ایجاد می کند که این برای بیمار مبتلا به پارکینسون سخت است. فیزیوتراپی یکی از موثرترین راه های بهبود شرایط و بیماری برای مبتلایان پارکینسون است. با رسیدگی و انجام تمرینات در منزل بیمار، میتوان به راحتی برای بهبود او تلاش کرد.

فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل

سکته مغزی در اثر انسداد یا پارگی رگ های مغز ایجاد می شود که مشکلات زیادی برای بیمار ایجاد می کند مانند ضعف مشکل در حرکت. گاهی نیز اندام های یک سمت بدن فلج می شوند و بیمار را دچار مشکلات بسیار می کنند. در بسیاری مواقع با فیزوتراپی میتوان بیمار را به حالت اول برگرداند یا شرایط او را بهتر کرد.

فیزیوتراپی بعد عمل جراحی در منزل

بعد از عمل های جراحی عمدتا عضلات بدن دچار ضعف هایی می شوند که مدتی طول می کشد تا به حالت قبلی خود برگردند و به طور طبیعی عملکرد خود را داشته باشند. با فیزیوتراپی و تمریناتی که داده می شود میتوان زمان برگشتن به حالت عادی را به شکل خاصی بهبود بخشید.

فیزیوتراپی فلج صورت در منزل

فلج صورت یا فلج بلز یک مشکل است که در برخی افراد اتفاق می افتد و باعث میشود ماهیچه‌های صورت کارایی خود را از دست بدهند و برای فرد مشکلاتی ایجاد کنند. برای اکثر افراد فلج بلز موقتی است و پس از مدتی بهبود پیدا می کند و با فیزیوتراپی میتوان سرعت بهبود آن را افزایش داد.

فیزیوتراپی در منزل به چه صورت هایی انجام می شود؟

با حضور فیزیوتراپ (فیزیوتراپیست) در منزل بلافاصله فرایند فیزیوتراپی آغاز می شود و با توجه به مشکل بیمار روش های مختلفی برای درمان اتخاذ می شود که این روش ها تنوع بالایی دارند اما در دو دسته کلی میتوان آنها را تقسیم بندی کرد:

اقداماتی که بدون ابزار و دستگاه انجام می شوند

اقداماتی مانند اصلاح حرکت، درمان های دستی، ورزش دادن صحیح و… که نیازی به دستگاهی ندارد و تماما توسط خود فیزیوتراپ انجام می شود. این اقدامات شاید ساده به نظر برسند اما لازمه فیزیوتراپی اند، بسیار دقیق اند و تاثیرگذاری بالایی در درمان دارند که بدون آن شاید محقق نشود.

اقداماتی که با استفاده از ابزار و دستگاه انجام می شوند

برخی از اقدامات فیزیوتراپی نیاز به دستگاه یا ابزار تخصصی دارد. بسیاری از این دستگاه ها قابل حمل اند و فیزیوتراپ آنها را با خود به منزل بیمار می برد تا در روند درمان از آنها استفاده کند. دستگاه هایی مانند دستگاه الکتروتراپی در خدمت فیزیوتراپی هستند و لازمه این فرایند تا بهبود حاصل شود.

شرایط مناسب فیزیوتراپی در منزل

یک سری موارد هستند که با رعایت کردن آنها از طرف فیزیوتراپ و بیمار و خانواده او، فرایند فیزیوتراپی بسیار مناسب و بهینه انجام می شود و تجربه خوبی باقی خواهد ماند مواردی مانند:

  • احترام گذاشتن به حریم خصوصی
  • در نظر گرفتن شرایط بیمار و منزل او
  • سر وقت بودن
  • در نظر گرفتن محیطی مناسب برای انجام فیزیوتراپی
  • آرام و ساکت بودن محیط منزل
  • همکاری و همراهی طرفین با هم
قیمت فیزیوتراپی در منزل

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و پروانه بهره‌برداری، به شماره ۲۱۱۷۲۷-۳

مجوز وزارت بهداشت مرکز سها
تماس با مرکز خدمات پرستاری از سالمندان

فیزیوتراپی در منزل تهران

در هر کجای تهران که هستید، چه غرب چه شرق چه شمال و چه جنوب، به راحتی میتوانید از خدمات فیزیوتراپی سها استفاده کنید. با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان در منزل شما خواهد بود. شماره های تماس با سها سنتر:

مزیت‌های مرکز سها

مدیریت تخصصی

نظارت شبانه روزی مسئول فنی

نظارت مستقیم وزارت بهداشت

رویکرد علمی در پرستاری

قیمت مناسب خدمات

پرستار خصوصی در منزل

پاسخگویی شبانه روزی

پشتیبانی آنی پزشکی و پرستاری

مشاوره تلفنی آنی با متخصصین

پرسش های متداول درباره فیزیوتراپی در منزل

چگونه از فیزیوتراپی در منزل استفاده کنیم؟

با تماس با شماره های سها، مشاوران پاسخگوی شما خواهند بود و پس از اطلاع از شرایط بیمار، اطلاعات تکمیلی و نحوه حضور متخصص فیزیوتراپی در منزل به شما گفته می شود و هماهنگی های لازم انجام می شود.

فیزیوتراپی در چه مواردی استفاده می شود؟

در موارد بسیاری مانند دیسک کمر، دیسک گردن، آسیب‌های مفصلی، پوکی استخوان، حمله قلبی، فلج مغزی، پارکینسون، بیماری های روماتیسمی، بعد از عمل جراحی، انسداد ریوی و… از فیزیوتراپی برای درمان استفاده می شود.

قیمت فیزیوتراپی در منزل چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات با توجه به شرایط هر کس، لطفا برای اطلاع دقیق از قیمت فیزیوتراپی در منزل با سها تماس بگیرید.

آیا امکان اعزام نیرو برای بیمار کرونایی نیز وجود دارد؟

بله یک بخش مهم از خدمات سها معطوف به رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا است. از این رو متخصصان سها آماده اند تا در هر زمینه ای به این بیماران کمک کنند.

دیدگاه در سها سنتر

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

8 پاسخ

  1. برای فیزیوتراپی در منزل چقدر زمان لازمه چند جلسه طول میکشه؟
    و اینکه چه تجهیزاتی نیازه؟

    1. سلام
      لطفا با شماره های مرکز تماس بگیرید و شرایط بیمار را اعلام کنید تا همکاران ما شما را در نوع فیزوتراپی مورد نیاز، تعداد جلسات و تجهیزات مورد نیاز راهنمایی کنند.

  2. سلام و وقت بخیر
    میخواستم بدونم در حال حاضر نیروی خانم دارید؟
    تشکر از شما و سایتتون

    1. سلام دوست عزیز
      بله ما در سها هم نیروهای آقا و هم نیروهای خانم آماده اعزام داریم. فقط کافیه موقع درخواست نیازتان را به یکی از این دو اعلام نمایید.

  3. وقت بخیر
    شما متخصص فیزیوتراپی پارکینسون هم دارید؟ و اینکه هزینش متفاوته؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله ما در تیم خود متخصصان با تجربه در زمینه های مختلفی داریم. برای اطلاع بیشتر با مرکز تماس بگیرید.

  4. سایت های دیگه ارزون تر از شما هستن
    برای فیزیوتراپی 350 زدید در حالیکه سایت های دیگه 300 تومن

    1. سلام دوست عزیز
      ما تلاشمون بر کیفیت کارمون هست و این رو از رضایت استفاده کنندگان خدمات دیده ایم
      اگرچه تلاش میکنیم تا پایین ترین قیمت ممکن را ارائه دهیم اما اگر قیمت را از حدی پایین تر بیاوریم امکان خدمت رسانی با بالاترین کیفیت را نخواهیم داشت
      با سپاس از پیام شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

‫5/5 ‫(1 نظر)

بهترین قیمت نیروهای متخصص

حضور در منزل شما در کمتر از

1 ساعت

مرکز درمانی در منزل