ماساژ درمانی در منزل غرب تهران

ماساژ در منزل غرب تهران

در صورت نیاز به درمان یا ریلکس کردن در منزل خود در غرب تهران میتوانید از ماساژ درمانی سها بهره مند شوید. پس از درخواست خدمت ماساژ در منزل، کادر حرفه ای به محل اعزام می شود و با رعایت کلیه اصول و پروتکل های بهداشتی و استفاده از پک های یکبار مصرف، موجبات استفاده از خدمات ماساژ به عنوان طب مکمل برای ایجاد آرامش و بهتر شدن گردش خون را فراهم می آورد.

ماسوژورها بنا به نوع مهارت و تخصص خود و با توجه به نیاز و شرایط جسمی و بدنی مشتری آماده ارائه انواع سبک های ماساژ ریلکسی، شیاتسو، تایلندی، سوئدی، سنگ داغ، شمع و… می باشند.

به درخواست مشتری روغن مخصوص و یا تخت ماساژ سیار نیز برای ماساژ به منزل متقاضی در غرب تهران آورده می شود.

مرکز سها مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان را دارد و بر طبق قانون و شئونات اسلامی و اخلاقی، ماسور خانم برای آقایان و بالعکس به هیچ وجه قابل قبول نیست و هماهنگ نمیشود.

 

ماساژ درمانی در منزل

 

انواع ماساژ در منزل غرب تهران

ماساژ سنگ داغ

این ماساژ با انواع ماساژها تفاوت دارد زیرا باید در آن از سنگ های داغ برای انتقال فشار بر بدن فرد استفاده کرد. بدین شکل که ماساژور برای رفع گره هایی که باعث سفت شدن عضلات شده اند، از سنگ های داغ شده در این نواحی استفاده می کند. سنگ ها را روی پوست قرار می دهد و انرژی گرمایی از طریق پوست به عضلات منتقل می شود.  این گرما به تسکین و رفع تنش عضلانی، بهتر شدن گردش خون و آرام شدن بدن کمک می‌کند.

ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی از هنرهای قدیمی در طب سنتی تایلند است و برای کسانی استفاده می شود که دارای درد هستند و به دنبال درمان جدی هستند. در این ماساژ حدود 1 الی 5/1 ساعت، با حرکاتی شبیه یوگا و عمیق و کمی همراه درد، بر روی قسمت های بدن باعث خون و اکسیژن رسانی بهتر و بیشتر به بافت های بدن شده و به رفع درد و شل شدن عضلات کمک می کند. در صورت احساس درد غیرطبیعی باید به ماساژور اطلاع داده شود.

ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی از بهترین گزینه ها برای ماساژ در منزل غرب تهران است زیرا یکی از آرامترین انواع ماساژ و مشهورترین و پرخواهان ترین آن ها در جهان است. این ماساژ که در سوئد به ماساژ کلاسیک معروف شده علاوه بر آرام بخشی جنبه درمانی نیز دارد که به بافت ‌های نرم و ماهیچه‌ ها امکان بازیابی سلامت انسان را می دهد. ماساژورها از 5 تکنیک اصلی برای یک ماساژ سوئدی استفاده می‌کنند. با 5 تکنیک این ماساژ انجام می شود: نوازش و سردادن دست یا افلوراژ، ورز دادن یا پتریساژ، مالش یا فریکشن، ضربه زدن و کوبیدن یا تپومنت و لرزش یا ویبریشن. کاربرد این ماساژ ریلکس کردن و تمدد اعصاب و ایجاد آرامش است بنابراین به ماساژ ریلکسیشن نیز معروف است. اکثر اوقات فرد ماساژ گیرنده در طول جلسه ماساژ به خواب فرو می رود.
چون در این ماساژ اکثر اندام ها از جمله کمر، پشت، گردن، دست، پا، بازو ماساژ داده می شود به ماساژ full body که همان ماساژ کامل است شناخته می شود. برعکس ماساژ بافت عمیق، با تنظیم فشار ملایم، به گردش خون کمک شده و اکسیژن رسانی بهتر صورت می گیرد.

ماساژ بافت های عمیق

این ماساژ برای درمان آسیب های جدی تر و عمیق تر استفاده می شود. ماساژور با ضربات آهسته اما عمیق به درمان تنش و مشکلات عضلانی کمک می کند. برخلاف ماساژهای دیگر که تمرکزشان آرام بخشی است این تکنیک بیشتر درمانی بوده و تمرکزش برطرف کردن دردهای استخوانی و عضلانی و مزمن است. از این ماساژ می توان برای کل بدن یا فقط یک ناحیه از بدن استفاده کرد. می توان از این ماساژ برای برطرف کردن آسیب های ورزشی، سندردم درد پراکنده در بدن، خار پاشنه، بالا بودن فشار خون، دردهای سیاتیک، درد آرنج، درد کمر و درد زانو سود جست.

ماساژ ورزشی

ماساژ ورزشی اکنون جزوی از برنامه ورزشگاه ها و دانشگاه ها قرار گرفته و به آموزش آن پرداخته می شود زیرا به لزوم آن پی برده شده است. این ماساژ با پایین آوردن ضربان قلب و فشار خون پس از ورزش، جلوگیری می کند از سختی و گرفتگی عضلانی پس از ورزش و کمک می کند به از بین رفتن درد و آسیب اندام های بدن پس از ورزش های سخت. افرادی که به ورزش‌ هایی نظیر دو، شنا، دوچرخه سواری، بوکس، کشتی، ژیمناستیک، تنیس، ایروبیک و غیره می پردازند، باید از ماساژ ورزشی استفاده کنند.

 

ماساژ درمانی غرب تهران

 

ماساژ آروماتراپی

کلمه آروماتراپی به معنای درمان با عطر و بو است. در این روش ماساژور با استفاده از روغن های گیاهی خاص که جنبه درمانی دارد بدن را ماساژ می دهند. این روغن ها که طبعی گرم دارند بسیار آرام بخش بوده و روی مغز تأثیر گذاشته و خستگی را از بین می برد. از فواید این ماساژ می توان به کاهش استرس و اضطراب، تقویت ذهن، درمان سردردهای آنی یا مزمن و درمان دردهای قبل از قاعدگی اشاره کرد.

ماساژ شیر و عسل

یکی از انواع ماساژ در منزل غرب تهران ماساژ شیروعسل است. دانشمندان پس از تحقیقات بسیار پی برده اند در شیر علاوه بر وجود پروتئین، ویتامین b12 و کلسیم و اسید لاکتیک نیز دیده می شود که می تواند برای از بین بردن خشکی، شکنندگی و اگزما مفید باشد. عسل نیز شفاف کننده و سفت کننده خوبی برای پوست محسوب می شود. ماساژ عسل و شیر، نرم کنندگی و تقویت کنندگی زیادی برای پوست داشته و به دفع سموم کمک می کند و برای حفظ سلامتی، یک فاکتور عالی محسوب می شود. پس از قراردادن این ماسک بر روی سطح بدن با حرکات دورانی بر روی ماهیچه ها، این ماسک جذب شده و پوستی نرم را هدیه می دهد.

ماساژ نقطه ای

وقتی نقطه ای از بدن دچار مشکل مزمن می شود معمولا برای درمان از این ماساژ استفاده می شود. ماساژور باید با فرد ماساژگیرنده در ارتباط مستقیم باشد تا در جریان میزان دردی که هنگام ماساژ به او وارد می شود قرار گیرد. درمانگر باید با فشار پنجه ای یا ماشه ای درست در نقطه درد البته به میزان 30 تا 90 ثانیه، به درمان آن بپردازد. این ماساژ عمیق و کمی دردناک بوده اما در صورت مشاهده درد بسیار در فرد باید به روش دیگری ماساژ را اداره کرد و یا فشار را کنترل شده اعمال کرد. این ماساژ برای درمان دردهای مزمن، شانه یخ زده، درد کمر و سیاتیک مؤثر دانست.

ماساژ بارداری

با توجه به این موضوع که ماساژ درمانی برای بارداران ممنوع است می توان از این ماساژ در منزل غرب تهران برای افراد باردار که استراحت مطلق هستند و به ورم پا یا درد کمر و لگن دچار شدند استفاده کرد البته با مشورت پزشک معالجشان. بدین شکل که فرد باردار یا به پهلو می خوابد و یا اگر میز ماساژ بارداری موجود بود به شکم می خوابد و شکمش از سوراخ میز خارج می شود. این ماساژ دردهای بارداری را تسکین می دهد و می تواند به از بین بردن افسردگی، بی خوابی و استرس و اضطراب نیز کمک کند.

ماساژ نوزاد و کودک

ماساژ نوزاد بسیار آرام‌ کننده است و برای نوزاد حالت درمانی نیز دارد. نوزاد در روزهای اولیه رشد از حس لامسه بیشتر از حواس دیگر خود بهره می گیرد بنابراین با این ماساژ می توان به رشد او کمک کرد. همچنین از همان ابتدا کودکان با بعضی مشکلات دست به گریبانند که می توان با ماساژ به رفع آن ها پرداخت از جمله کمبود وزن، مشکلات خواب، ناآرامی، قلنج، مشکلات نفخ و روده. استفاده از پرستار کودک در خانه نیز میتواند در این زمینه کمک کننده باشد.

 

ماساژ کودک در منزل

 

مزایای استفاده از خدمات ماساژ در منزل غرب تهران

  • اثر بخشی بیشتر ماساژ درمانی زیرا پس از دریافت ماساژ به علت بودن در منزل به استراحت پرداخته می شود.
  • امکان زمان بندی مطابق خواست و نیاز متقاضی ماساژ
  • کاهش هزینه به علت عدم نیاز به مراجعه به مراکز ارائه دهنده ماساژ
  • صرفه جویی در وقت به علت نرفتن در ترافیک و شلوغی شهر

 

ماساژ در منزل غرب تهران برای چه افرادی مناسب است

  • برای ورزشکاران حرفه ای که نیاز است سریعا ریکاوری شده و توان جسمی شان که در اثر خستگی در ورزش و یا آسیب دیدگی از دست رفته (در برخی موارد باید از فیزیوتراپی در منزل استفاده شود)
  • برای افراد جوان، به منظور بالا بردن کیفیت زندگی و آرامش جسمی و فکری و روحی
  • برای افرادی که دارای افسردگی بوده و لزوما با تجویز پزشک معالجشان
  • برای نوزادان و شیرخواران به جهت افزایش صحیح و اصولی رشد در دوران اولیه زندگی
  • برای زنان باردار تحت نظر پزشک
  • برای افراد سالمند نیازمند مراقبت یا دارای دردهای مزمن، با تجویز پزشک معالج شان
  • برای افراد دارای دردهای استخوانی و بالاخص کمردرد
  • برای افرادی با کمبود وقت
  • برای افراد دارای بیماری های عضلانی
  • برای افراد دارای مشکلات حرکتی و ناتوانی جسمی
  • برای آرامش اعصاب افراد دارای تنش و عصبی
  • برای افرادی با روز کاری پرمشغله و خستگی آور

 

ارائه خدمات بالینی در منزل در غرب تهران

مرکز سهاسنتر با مجوز رسمی از وزارت بهداشت تمام خدمات خود از جمله ویزیت پزشک در منزل، پرستار سالمند و کودک در منزل، نمونه گیری در منزل، گرفتن نوار قلب در منزل، پرستار خصوصی در منزل، صدور گواهی فوت در منزل، درمان زخم بستر در منزل، و خدمات پرستاری در منزل را در غرب تهران ارائه می دهد. با توجه به واقع شدن دفتر مرکزی سها در جنت آباد، زمان ارائه خدمات در تمام مناطق غرب تهران پونک، سعادت آباد، صادقیه، چیتگر، شهر زیبا، مرزداران، آبشناسان و…  برای موارد اورژانسی بسیار کوتاه است.

 

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =

بهترین قیمت نیروهای متخصص

حضور در منزل شما در کمتر از

1 ساعت

مرکز درمانی در منزل